Tue. May 24th, 2022
avusturya:-innsbruck-e-spor-patlamasina-tepki-gosteriyor

yazan Barbara Ziegler,13 Nisan 2022

E-spor, Avusturya’da da yıllardır dünya çapında patlama yaşıyor. Tirol’ün eyalet başkenti Innsbruck’un şehir yönetimi şimdi bu gelişmeye tepki gösteriyor. Dijital şirketler ve etkinlikler, gelecekte yollarını bulmalıdır. Lokasyon olarak daha çekici hale gelmek ve oyun sahnesini Innsbruck’a çekmek için şehir yönetimi artık e-sporu ekonomik bir faktör ve turist mıknatısı olarak tanımak istiyor. Partizan olmayan bir dernekteki çeşitli aktörler, geçen hafta bu geleceğe yönelik endüstriyi teşvik etmek için ortak bir belediye meclisi önerisi yazdı.

Innsbruck kampanyasının amaçları

Öncelikle Innsbruck’u oyun ortamı için çekici kılmak ve böylece bir iş yeri olarak güncel kalmakla ilgilidir. Partizan olmayan girişim bu nedenle artan dijital gelişmeye tepki gösteriyor ve patlamanın şehri geçmemesi için hazırlanıyor. Bu sektörde

hangi dinamiklerin olduğu, olaylar ve çekicilikleri ile oyunlarda artık toplumun ortasına geldikleri için doğru bir şekilde fark edildi.

Herkes için e-spor

E-spor artık sadece gençler için değil Rezerve. Aksine: Her yaş grubunda buna yönelik coşku bulunabilir. Innsbruck’ta insanlar artık, ekonomik, turistik veya sosyal nitelikte olup olmadığına bakılmaksızın, endüstrinin beraberinde getirebileceği tüm olumlu etkileri kullanmak istiyor. Yine de, kendi aksanımı belirlemek ve sahneyi şekillendirmeye yardımcı olmak isterim. Bu nedenle belediye meclisi de yuvarlak masa

kurulmasına karar verdi.

Umut Veren: Innsbruck’taki Yuvarlak Masa

Sadece politikacılar davet edilmez, değil, aynı zamanda geliştirici stüdyoları, endüstri organizatörleri ve araştırmacıları, bu da açıkça memnuniyetle karşılanacak bir adımdır. Bu, örneğin Innsbruck’ta bir oyun geliştirme kursunun uygulanmasının gerekip gerekmediğini değerlendirmeyi ve tartışmayı mümkün kılar. Sitede çok fazla uzmanlık olsaydı, bu da Innsbruck’u e-spor yatırımcıları için daha ilginç hale getirebilirdi. Yuvarlak Masa’yı umut verici kılan tam da katılımcıların çeşitliliğidir.

Karmaşık: kumar ve e-spor

Tüm aktörlerin beyan edilmiş ortak hedefi e-spor ve kumar arasında net bir ayrım yapmaktır

Rekabetçi çevrimiçi oyun oynama nişinden ve örneğin yaşlılar arasında damgalanmasından kurtarılmalı mı? Ancak bu, oyunculara mümkün olan en iyi desteği ve korumayı sağlamak için net kurallar, çerçeve koşulları ve sınırlar gerektirir. Yuvarlak Masa’nın halâ çözmesi gereken pek çok nokta var ama şimdiki görev gerekli koşulları yaratmak.

Saldırının arkasındaki nedenler

Yapılan araştırmalara göre, Avusturya’da FIFA ve diğerleri gibi oyunlar yaklaşık 5,3 milyon oyuncu Yılda 2019 Orta Avrupa kara ülkesinin hemen altında dokuz A vardı. milyon nüfuslu. Aşağı yukarı 50.000 Oyuncular çeşitli yarışmalarda, liglerde ve oyunlarda dereceler, puanlar ve zaferler için savaşırlar. Yılda 51 e-spor sektörü 51 üretti. 1 milyon euro. Ve vefat eder, gelecekteki bir pazardır. Tüm bu rakamlar, öngörülebilir gelecekte azalmayacak, artacaktır.

Net bir çalışma durumu

A1 Telekom Avusturya tarafından yapılan bir araştırmaya göre 2020 14 arasında her beş kişiden birini tüketir. ) ve 000 yıldır haftada en az bir kez e-spor içeriği izliyor. 200 Avusturyalı oyun stüdyoları milyonlarca satış yaptı ve hit oyunlara katıldı. Özellikle Avusturya’da ve Innsbruck’ta, bu aynı zamanda kişinin kendisini bu gelişen endüstride küresel bir oyuncu olarak tanıtması ve rekabetçi kalması meselesidir. Uzun vadede dünya çapında yer almak istiyorsanız, yerel liglere ve müsabakalara da ihtiyacınız var.

Uluslararası topraklardaki yerli stüdyolar

Bazı Avusturyalı oyun stüdyoları da Bunu yapmak son yıllarda uluslararası başarı elde etmek. Örneğin, Graz’dan Bongfish, World of Tanks, Sea of ​​Thieves’de Viyana’dan Purple Lamp, yine Viyana’dan Die Siedler’de Mi’ pu’ mi Games’de yer aldı veya yer alıyor. Üç yıllık bir süre içinde yerli stüdyolar neredeyse 200 oyunlar geliştirdiler

mantıklı, şimdi endüstride bu dayanağı kullanmak ve kendinizi gelecek için konumlandırmak.

Topluma bir bakış

Avusturya eSpor Derneği 2007 ve nüfusun ruh hali hakkında düzenli veriler toplar. Beklendiği gibi, e-spor etkinliklerine ilgi özellikle gençler arasında yüksek. 40 arasındaki tüm yanıtlayıcıların yüzdesi 200 ve 000 e konusunda hevesli olduklarını belirtmişlerdir. -spor ve etkinlikler. Bu da her saniyedir

Dolayısıyla bu pazarın artık politikacılar tarafından ihmal edilmemesi veya ihmal edilmemesi gerektiği açıktır. Innsbruck her şeyi doğru yapıyor.

En popüler başlıklar

Yılda 2021 ayrıca toplumda ve dernek üyeleri arasında en popüler ünvanı kaldırdı. En popüler klasik video oyunları, ülke çapında 30 insanların yüzdesinin olduğu Call of Duty idi. ve 24 ilgilenen ve 14 dernek üyelerinin yüzdesi ve FIFA. FIFA’da, ülke çapındaki faiz yüzde 40, dernekte idi. yüzde. Klasik e-spor oyunları arasında yer alan Counterstrike/CS: GO ve League of Legends, ortak geçiş hakkı Krone

Benzer gönderiler

2020 2022 .

Leave a Reply

Your email address will not be published.